یوم یکجہتی کشمیر منانے کے لیے پاکستان قونصل خانے دبئی میں تقریب کا انعقاد

دبئی . یوم یکجہتی کشمیر منانے کے لئے پاکستان قونصل خانے دبئی میں ایک کمیونٹی ایونٹ کا انعقاد کیا گیا۔ اس تقریب میں متحدہ عرب امارات میں مقیم کشمیریوں اور پاکستانی کمیونٹی کے اراکین کی ایک بڑی تعداد نے شرکت کی۔ تقریب کے دوران صدر مملکت اور وزیر اعظم پاکستان کے پیغامات پڑھ کر سنائے گئے۔

محفل سے کشمیری رہنماؤں اور مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد نے خطاب کیا۔ انہوں نے اس دن کی اہمیت کو اجاگر کیا اور کشمیریوں کی بھارتی ریاستی دہشت گردی کے باوجود آزادی کی جدوجہد جاری رکھنے کے عزم کی تصدیق کی جب تک کہ مقصد حاصل نہیں ہوتا۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ ہندوستان اخلاقی اور قانونی طور پر پابند ہے کہ وہ اقوام متحدہ کے چارٹر میں شامل کشمیریوں کو ان کے حق خودارادیت کا حق دلائے۔ انہوں نے عالمی برادری سے بھی اپیل کی کہ وہ تنازعہ کشمیری عوام کی خواہشات کے مطابق حل کرکے اپنا بھر پور کردار ادا کریں۔

بھارت کے غیر قانونی مقبوضہ جموں و کشمیر (IIOJK) میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے ، قونصل جنرل احمد امجد علی نے بتایا کہ یہ علاقہ گذشتہ 18 ماہ سے فوجی محاصرے میں ہے ، جس میں مواصلاتی ناکہ بندی اور میڈیا بلاک آؤٹ کا سامنا ہے۔ کشمیریوں کا ہندوستانی قبضے سے آزادی کا عزم ان مظالم کے مقابلہ میں ہی مضبوط تر ہوا ہے۔

قونصل جنرل نے پاکستان کے کشمیر مقصد کے لئے غیر مشروط حمایت کی تصدیق کی اور کہا کہ پاکستان نے ہمیشہ مسئلہ کشمیر کو تمام بین الاقوامی فورموں پر اٹھایا ہے اور اب بھی جاری رکھے گا۔ “ہماری اعلی قیادت نے واضح کیا ہے کہ کشمیری عوام اپنے حق خودارادیت کے مستحق ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ پانچ اگست ، 2019 کے بعد سے ، اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی تین میٹنگز جموں و کشمیر تنازعہ پر جان بوجھ کر منعقد کی گئیں ، جو تنازعہ کو “داخلی معاملہ” ہونے کے بھارت کا فرضی دعویٰ ہے۔

شادی کے وقت پریانکا اور نک جونس کے درمیان کیا طے ہوا تھا اور اس پر کتنا عمل ہوسکا؟ اداکارہ نے کھل کر بتادیا
آخر میں قونصل جنرل نے کہا کہ حکومت پاکستان کشمیری عوام کی جدوجہد کے لئے اپنی سیاسی ، اخلاقی اور سفارتی مدد جاری رکھے گی۔ پاکستان کا حتمی مقصد کشمیری عوام کی خواہشات اور اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعلقہ قراردادوں کے مطابق IIOJK تنازعہ کا حل ہے۔

سیمینار کے موقع پر آئی او او جے کے میں بھارتی مظالم کی عکاسی کرنے والی ایک تصویر نمائش کا بھی اہتمام کیا گیا تھا۔ اس موقع پر آئی او جے کے میں بھارتی قابض افواج کے ذریعہ انسانی حقوق پامالیوں سے متعلق ایک مختصر دستاویزی فلم بھی نمائش کے لئے پیش کی گئی۔ تقریب کا اختتام کشمیری شہداء اور جدوجہد کی کامیابی کے لئے خصوصی دعا کے ساتھ ہوا۔ تقریب میں گیان چند ،خرم شہزاد ، جاوید یعقوب ،فاروق بانیان ، سکندر ، اخلاق احمد ، عظیم قادری، شازیہ سراج پریس قونصلر ، مصور عبّاس شاہ ، سلیم سلطان ، مقصود احمد ، تاجن خان اور عدیم خان کے علاوہ بہت سے افراد نے شرکت کی –

اپنا تبصرہ بھیجیں